אני הדסה סמק-מעצבת גרפית עם חיבור עמוק לעולם הוויזואלי ולאנשים שמאחוריו. תמיד הייתי אדם שמתבונן בפרטים הקטנים,מרגישה לעומק,ומחפשת משמעות ומשם גם נולדה האהבה שלי לעיצוב.
לפני כמה שנים, מתוך שינוי משמעותי בחיים מצאתי את עצמי בוחרת לעצור רגע ולהקשיב לעצמי באמת. דווקא מהמקום הזה, כשהחיים קיבלו כיוון אחר,החלטתי שזה הזמן לתת מקום לכשרון שהיה בי תמיד ולהיכנס לעולם העיצוב הגרפי.
במהלך הלימודים גיליתי שעיצוב הוא הרבה מעבר לאסתטיקה זו דרך לספר סיפור,להעביר רגש וליצור חיבור אמיתי. הדרך לא תמיד הייתה פשוטה אבל היא לימדה אותי התמדה,אמונה עצמית ויכולת לראות יופי בתוך אתגר.
היום אני מביאה לכל פרוייקט לא רק יכולת עיצוב,אלא גם רגישות, הקשבה ורצון אמיתי לדייק את המסר. אני מאמינה שעיצוב טוב הוא כזה שלא רואים אלא גם מרגישים.